home about me contact

18.09.2011

brąz

Dzisiaj chciałabym się chwilkę zatrzymać przy spodniach, które mam na sobie :) kupiłam je na bazakru za 34 zł. Bardzo podobne są w Zarze za chyba 100 zł. Uwielbiam je, są bardzo wygodne i mogłabym w nich chodzić cały czas, trochę w sumie przypominają leginsy, ale tylko trochę ;P Kupię sobie jeszcze jedną taką parę tylko tym razem w kolorze czarnym :) czekam jeszcze na moje workery zamówione na allegro, które pokazywałam w poście "moje must have" :) Bluzeczka w panterkę także z bazarku za całe 30 dyszki :P ja osobiście uwielbiam bazarki :) są tam naprawdę fajne rzeczy, tylko trzeba umieć szukać  :)
Zostawiam Was kochani i miłego, niedzielnego popołudnia;*

ps. zapraszam Was na moje aukcje ;) może coś dla siebie upatrzycie :) wszystko od 1 zł! :) KLIK







bluzeczka - bazarek | spodnie - bazarek | buty - DeeZee

51 komentarzy:

  1. suepr wyglądasz ;) bazarek rządzi!
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :) świetne koturny

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne butki! oj zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczne buty ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny outfit :) Super spodnie :)

    http://martistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, fantastyczna stylizacja kochana;) Buciki mega;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że są wygodne.
    W spodniach z takiego materiału czuje się najlepiej;)
    Co to za kolor, który masz na włosach ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że te spodnie/legginsy lepiej wyglądałyby z luźną bluzką koszulową, lub tuniką oversize ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. te buty są niesamowite kolor i ta 'chusta' którą wiążesz buta ;D (pewnie inaczej to sie nazywa no ale :P)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna stylizacja. Bardzo ładnie prezentują sie w tym zestawie przepiękne beżowe koturny ;)

    http://glampaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. buty cudne, jak chyba wszystkie DeeZee *___*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawiązujesz współpracę może z jakimiś firmami ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja szukam takich spodni w kolorze czarnym od kilku miesięcy, ale do tej pory nie znalazłam. Szkoda, że u nas nie ma takich bazarków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc na ten zestaw jestem zdecydowanie na tak! Buty (wiadomo) genialne, jednak do tego dochodzą spodnie, które od razu wpadły mi w oko.
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. Zapraszam też do nas, mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym.
    http://work-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne spodnie :)

    u mnie rozdanie z Dash44 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uroki sieciówek, że jest tak drogo. a Zara bije wszelakie rekordy. Za koszulę 120 pln... przy czym podobną w innym, mniej znanym sklepie, ok. 30/40 pln
    :]

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne koturny :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziekuje bardzo;) jeeej, masz genialny kolor wlosow. i spodnie swietne!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zestawienie:)
    a do mnie juz nie zagladasz:(?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te spodnie :) ale buty mogłyby być ciemniejsze..

    OdpowiedzUsuń
  22. Gumijagoda współpracuje z firmami, których baner reklamowy mam po prawej stronie bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam podobne spodnie tylko w kolrze ciemna zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  24. tych spodni bardzo Ci zazdroszczę! Świetna bluzeczka, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie podobają mi się twoje stylizacje ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podobaja mi sie Twoje spodnie :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. troszkę mi nie pasują te buty, ale jakby je wyciąć - jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne spodnie i bluzka również świetna
    zapraszam do mnie http://kropka-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. nie lubię niby tak noszonych legginsów, ale super połączyłaś z pozoru proste ciuchy: D

    OdpowiedzUsuń
  30. spodnie fajne, choć dla nie nieco zbyt legginsowate;) wszystko na + :)

    OdpowiedzUsuń
  31. no ja już się nad tymi spodniami zachwycałam :D sama bym nie pogardzila tymi czarnymi, ponieważ nie za bardzo czuję się w takich czekoladowych brązach :D
    poza tym buty meeega :D
    ja niestety nie mam w okolicy bazarków, ale chętnie buszuję po lumpexach :D
    kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna bluzkaaa jak i spodnie:D
    kocham ten outfit:D

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczny zestaw,spodnie swietne tez chce takie kupic szare, czarne i jasne bezowe:) jak z jakoscia?

    zapraszam na rozdanie http://mon-papillons.blogspot.com/2011/09/giweaway-bransoletka-moduowa.html

    OdpowiedzUsuń
  34. nawet fajne te spodnie :D

    a buty świetneee!



    + zapraszam w wolnej chwili http://andfever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi Hannah I love your shoes and your outfit! You look really pretty!

    xo

    Dawn

    http://www.sassybagblogettes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurczę, taka pupa a wy się zachwycacie spodniami:D

    OdpowiedzUsuń